Az automata tesztesetek adminisztrálásának az erőforrás-költsége legtöbbször igen magas. A BDD
Tool használatával ez a költség jelentősen csökken. A BDD Tool összekötő kapocs [link1][link2] a
Projektmenedzsment eszköz, a Verziókezelő eszköz, a tesztautomatizáló eszköz és a CI/CD eszköz
között.
Előnye, hogy a menedzsment számára is láthatóvá, számolhatóvá teszi a tesztautomatizált eseteket a
szoftvertesztelés során, költséghatékonyabbá teszi a szoftvertesztelést.
Bárki, aki a követelményeket látja (üzlet, Business Analyst, menedzsment, egyéb szereplő) látja azt,
hogy pontosan mennyi automata teszt készült el, és ezeknek a teszteknek a legutolsó futási eredményét egyetlen helyen a Projektmendzsment (vagy ALM) eszközben.
A scripteket és az ügyféligényeket úgy köti össze, hogy:
- mindenki, mindig láthatja, hogy pontosan milyen automatizálás valósult meg
- mindenki, mindig láthatja, hogy az automata tesztek mit mondanak az adott követelményről
- nincs plusz adminisztráció, nincs „Exclehalom” karbantartás
- pontosan ott lehet megnézni mindezt, ahol a követelmény is van, nem kell külön alkalmazást,
Exceleket megnyitni. - az összekötés automatikusan működik onnantól, hogy meg van írva az elváráslista