facebook-pixel

Teszteléssel olcsóbb lett az új iPhone?!

Egy elég kellemetlen bug miatt [link1][link2] [link3] kicsit balul sikerült az új iPhone bevezető kampánya. Történt ugyanis, hogy egy „ellenállhatatlan” ajánlattal fogadták a felhasználókat Amerikában, Kanadában és az Egyesült Királyságban is a hivatalos márkaoldalakon.

Az nem újdonság, hogy ezek a termékek magasabb árkategóriába tartoznak, de azért a havi 777,777 dolláros ár még az igazán elhivatottaknak is túl sok volt! Nem véletlen, hiszen egy hiba miatt került ez az ár termékmegrendelős weboldalakra.  Valahol hiba csúszott a folyamatba, ami egy élesítés előtti tesztelés során kiderülhetett volna. Azonban erre csak azután került sor, miután már elég sokan szembesültek a „remek” ajánlattal.

Természetesen az Apple azóta javította a hibát és a normál áron lehet megvásárolni a termékeket. Azonban ebből is látszik, hogy nem elég jól felépíteni egy marketingkampányt, hanem a technikai részletekre – így a tesztelésre is érdemes figyelmet fordítani indulás előtt.

Megosztás

Facebook
LinkedIn
Twitter

Nem szeretnél lemaradni az új bejegyzésekről?

Tartalomjegyzék

Érdekel a tesztelés világa?

Dolgozz velünk hazai és nemzetközi projekteken

egy csoport ember ül egy asztalnál laptopokkal

Várj, ne maradj le legújabb szakmai cikkeinkről

Iratkozz fel hírlevelünkre és minden hónapban elküldjük a legizgalmasabb cikkeket

egy laptop számítógépet tartó szemüveges férfi
egy süti csokireszelékkel
Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.