facebook-pixel

Teszteléssel olcsóbb lett az új iPhone?!

Egy elég kellemetlen bug miatt kicsit balul sikerült az új iPhone bevezető kampánya. Történt ugyanis, hogy egy „ellenállhatatlan” ajánlattal fogadták a felhasználókat Amerikában, Kanadában és az Egyesült Királyságban is a hivatalos márkaoldalakon.

Az nem újdonság, hogy ezek a termékek magasabb árkategóriába tartoznak, de azért a havi 777,777 dolláros ár még az igazán elhivatottaknak is túl sok volt! Nem véletlen, hiszen egy hiba miatt került ez az ár termékmegrendelős weboldalakra.  Valahol hiba csúszott a folyamatba, ami egy élesítés előtti tesztelés során kiderülhetett volna. Azonban erre csak azután került sor, miután már elég sokan szembesültek a „remek” ajánlattal.

Természetesen az Apple azóta javította a hibát és a normál áron lehet megvásárolni a termékeket. Azonban ebből is látszik, hogy nem elég jól felépíteni egy marketingkampányt, hanem a technikai részletekre – így a tesztelésre is érdemes figyelmet fordítani indulás előtt.

Megosztás

Facebook
LinkedIn
Twitter

Nem szeretnél lemaradni az új bejegyzésekről?

Tartalomjegyzék

sorozatok
Dechandt Dóra

BDD rövid bemutatása

BDD pro és kontra Egyik előző írásunkban (LINK) már kifejtettük, hogyan működik a BDD. Ezúttal az előnyeire és hátrányaira szeretnénk rávilágítani. A BDD (Behavior Driven

Érdekel a tesztelés világa?

Dolgozz velünk hazai és nemzetközi projekteken

egy csoport ember ül egy asztalnál laptopokkal

Várj, ne maradj le legújabb szakmai cikkeinkről

Iratkozz fel hírlevelünkre és minden hónapban elküldjük a legizgalmasabb cikkeket

egy laptop számítógépet tartó szemüveges férfi
egy süti csokireszelékkel
Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.